V článku si řekneme více o cvičení na břicho. Budete se také moci podívat na videa, ve kterých uvidíte technické provedení jednotlivých cviků na břicho. Břicho je u hodně lidé hodně oblíbená partie a každý by chtěl mít six pack.

Cvičení a cviky na břicho

Hodně lidí by chtělo mít na pláži krásně vyrýsované břicho. Na to potřebujete nejen zařadit to správné cvičení na břicho, ale také musíte upravit svůj dosavadní jídelníček. Důležité je jíst pravidelně alespoň 5 x denně. Měli by jste se vyhýbat jednoduchým cukrům a bílé mouce a bílé rýži. Zařaďte do svého jídelníčku více zeleniny a také kvalitní celozrnné pečivo a celozrnné těstoviny.

Jak by mělo probíhat cvičení na břicho ?

Cvičení na břicho by mělo být součástí vašeho tréninku. Měli by jste procvičovat všechny svalové partie, aby byly pěkně v harmonii. Důležité je zařadit cvičení na břicho alespoň 2x nebo 3x týdně. Velmi důležité je pravidelnost. Určitě tedy nečekejte výsledky za týden, ale za měsíc by už nějaké výsledky měli být vidět.

Nejlepší cviky na cvičení na břicho

Postupně vám představíme nejlepší cviky na procvičení břicha.

Zkracovačky
Zkracovačky jsou dobrým cvikem na břicho. Podívejte se na správné provedení zkracovaček.

Sedy lehy
Sedy leh je asi nejvíce známým cvikem pro cvičení na břicho. Určitě ho znáte již ze základní školy:
Provedení: Připravte si měkou fitness podložku a lehněte si na ní. Nohy máte ohlé v kolenou a nohy máte na zemi. Držte je tam pevně a nohy si pod nic nedávejte. Ruce si dejte křížem na prsa případně za hlavu. Při cviku zvedáte záda z podložky. Výdech je při zvedání.

Cvičení na břicho video

Podívejte se na další videa se cvičením na břicho. Poznáte další dobré cviky na břicho a můžete se podívat na správné provedení jednotlivých cviků.

Štefan Havlík – trénink břicha

Dobré cvičení na břicho – hodně cviků

Další cvičení na břicho – 2 díl

Cvičení na břicho pro bojovníky

Ploché bříško za 15 minut!