Cvičení na míči si získalo v poslední době docela velkou oblibu. V článku se dozvíte více informací o cvičení na míči a najdete tam také videa, ve kterých se můžete podívat jak se mají správně provádět jednotlivé cviky na míči při cvičení na míči.

Cvičení na míči nejen na rehabilitaci

Cvičení na míči bývalo dříve spojováno hlavně s rehabilitacemi a těhotnými ženami. Cvičení na míči je však vhodné pro úplně každého. Cvičení na míči dokáže skvěle zpevnit střed těla a díky tomu se můžeme například zbavit bolestí zad.

Cvičení na míči – jak vybrat míč ?

Cvičení na míči nemusí být vůbec drahé. Cvičení míč stojí pár stovek. Je důležité si však vybrat správnou velikost míče na vaše cvičení. Rozhodujicí je vaše tělesná výška. (Změřte vaši výšku postavy v centimetrech (cm) ).

  • pokud měříte do 140 cm – průměr míče 45 cm
  • pokud měříte do 150 cm – průměr míče 55 cm
  • pokud měříte do 175 cm – průměr míče 65 cm
  • pokud měříte více než 175 cm – průměr míče minimálně 75 cm či více

Cvičení na míči videa

Vybrali jsem pro vás nějaké videa, ve kterých uvidíte cvičení na míči a hlavně provedení jednotlivých cviků na míči pro jednotlivé svalové partie.

Cvičení na míči – břicho

Cvičení na míči – zpevňovačky

Cvičení na míči – ramena, paže, záda