V článku se dozvíte jaké cviky na hubnutí potřebujete cvičit k tomu, aby jste zhubly nějaký ty přebytečné tuky na vašem těle. V článku najdete informace o tom jak zhubnout a cítit se lépe.

Je potřeba komlexní přístup, né pouze cviky na hubnutí

Spousta lidí se mylně domnívá, že stačí pouze cvičit nějaké speciální cviky na hubnutí, ale tak jednoduché to není. To už by byly všechni hubení. Pokud chcete opravdu zhubnout tak musíte zvolit komlexní přístup k hubnutí. Jednorážové diety nemají žádný smysl a pouze vám rozhodí metabolimus, takže ve finále přiberete ještě kila na vrch.

Komlextní přístup pro hubnutí

V první řadě je třeba upravit váš jídelníček. Měli by jste jíst pravidelně alespoň 4-5 denně. Základem jsou tři velká jídla (snídaně, oběd, večeře) + 1-2 malé svačiny (ovoce, acidofilní mléko, zelenina atd.). Důležité je také začít jíst kvalitní potraviny. Při nákupu potravi by jste měli podrobněji studovat etikety na potravinách. Každé jídlo by mělo obsahovat jak sacharidy (pečivo, ovesné vločky, těstoviny, rýže, brambory), tak bílkoviny (vejce, maso, mléko, sardinky, tuňák, sýr Cottage, zavináč) a také nějakou zeleninu (salát, kedlubna, ředkvičky, okurky, mrkev, rajče, paprika atd.). Více o zdravé výživě najdete v článku zdravá výživa.

Kromě výživy by jste se měli také začít pravidelně hýbat. Začínejte postupně, na začátku vám bohatě budou stačit bohatě delší procházky. Postupně můžete zařadit i nějaké aerobní sporty, které podpoří vaše spalování. Mezi takové aerobní sporty patří třeba běh, jízda na kole, jízda na kolečkových bruslích, plavaní atd. Důležité je tyto aerobní aktivity dělat v nízké intenzitě, aby opravdu docházelo ke spalování tuků. Je třeba cvičit pouze na 60 procent vaší maximální tepové frekvence. (maximální tepová frekvence se vypočítá 226 – váš věk a vyjde vám vaše maximální tepová frekvence).

Měli by jste se také více psychnicky uvolnit a více relaxovat. Naučte se aktivně relaxovat a uvidíte, že vám všechno bude snáze.

Cviky na hubnutí na jednotlivé partie

Podívejte se na jednotlivé cviky na jednotlivé svalové partie, které podpoří vaše hubnutí:

Cviky na hubnutí video

Hubneme v posilovně 3 – prsa a záda

Aerobní nakládačka. Zhubněte i vy!