Cvičení na míči je stále více oblíbené a proto si v dneším článku představíme jednotlivé cviky prováděné na míči. V článku najdete video ukázky jednotlivých cviků prováděných na míčích (fitbalech).

Cvičení na míči

Cvičení na míči má svůj původ ve Švýcarsku, kde jej lékaři používaly pro při rehabilitací dětí s mozkovou obrnou. Dnes již lidé zcela běžné cvičí cviky na míči. Je dobré, že nemusíte cvičit pouze ve fitness centrum. Ale můžete si koupit domů míč za pár stovek a můžete cvičit z pohodlí domova. Díky cvičení si zpevníte celé tělo, zlepší vám držení vašeho těla. Dokáže být také prevencí před bolestmi zad. Cviky na míči zapojí také hluboký stabilizační systém. Právě díky tomu se pak zlepší vaše držení těla.

Jednotlivé cviky na míči video

Pojďme se místo dlouhého povídání podívat rovnou na to, jak se mají provádět cviky na míči na jednotlivé svalové skupny a partie.

Cviky na míči – cviky na břicho

Podívejte se jak správně provádět cviky na břicho na míči.

Cviky na míči – procvičení celého těla

Teď se podívejte na sadů cviků na miči pro komlexní rozvoj celého těla.

Cviky na míči – cviky na ramena, paže, záda

V této sadě cviků se můžete podívat. Jaké cviky máte vybrat na ramena. Takže na paže (triceps+biceps) a také na procvičení zádových svalů.

Video o hubnutí na fitbalu