Stehna spousta lidí vůbec necvíčí, přitom je to velká svalová partie. Pokud jste stehna dosud necvičily tak by jste to měli napravit. V dnešním článku si představíme nejlepší a neúčinější cviky na stehna. Můžete se podívat i na video ukázky jednotlivých cviků na stehna.

Cvičíme stehna

Spousta lidí na nohy při posilování úplně zapomíná, přitom je tak důležité, aby jsme vždy cvičily celé tělo rovnoměrně. Nevypadá pěkně když máme namakaný vršek a nohy máme jako špélky. Pokud chcete rozvinout stehenní svaly, tak používejte hlavně základní cviky s volnou činkou. Zapomeňte na různé izolované cviky na strojích, tam nedosáhnete takových výsledků. Když cvičíte stehna tak by jste v každé série měli udělat vždy 12 -15 opakování. Vždy dělejte alespoň 4 -5 série jednotlivého cviku. Při provádění cviků vždy dbejte na správnou techniku jednotlivých cviků na stehna.

Základní cviky na stehna

Vybraly jsem pro vás základní cviky na stehna, díky těmto cvikům můžete dosáhnout velkých svalových přírustů na vašich stehnech. Pojďme na to !

Dřepy
Dřepy bych označil za přímo královský cvik na stehna. Pokud chcete mít opravdu pořádná stehna, tak prostě musíte jít do dřepů.
Provedení dřepů: Nachystejte si na velkou činku závaží. Činku si položíte na váš trapéžový sval a pevně jí držíte. Nohy mějte asi na šířku ramen a provádějte dřepy. Výdech je vždy při záběru.

Dřepy provedení video:

Legpress
Legpress se provádí na speciálním stroji s názvem Legpress.
Provedení legpressu: Položte se na lavici, uvolníte pojistku a natahujete nohy vzhůru. Při záběru je vždy výdech.

Legpress provedení video:

Cviky na stehna video

Podívejte se na několik videí, ve kterých uvidíte jaké cviky na stehna zařazují do svého tréninku kulturisté. Můžete poznat také další cviky na stehna.

Štefan Havlík a jeho trénink stehen

PeVan vs. Hacken dřep

Cviky na stehna na doma